Socialiniai mokslai 86 peržiūrėjo
Paskelbta: 2025 - 04 - 14
Galioja: 2025 - 07 - 01
Pageidaujamas bakalauro kursas:
1
, 2
, 3
, 4
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Katiliškių g. 141, Katiliškių vs., LT-13280 Vilniaus r.
Telefonas: +37060034998
Praktikos aprašymas
Sumanios praktikos tikslas – pasitelkiant tarpdiscipliniškumu paremtą komandinį darbą, atlikti vartotojų elgsenos tyrimą ir parengti rinkodaros planą ir tokiu būdu susieti ir ugdyti skirtingus studentų įgūdžius, reikalingus bendrai problemai spręsti.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Susipažinimas su problema ir jos priežasčių identifikavimas
|
|
|
|
|
Sprendimo būdų nustatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo atlikimas ir rinkodaros plano parengimas
|
|
|
|
|
Rinkodaros plano rengimas
|
|
|
|
|
Pasiruošimas tarpiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Tarpinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo tikslinimas ir rinkodaros plano tikslinimas
|
|
|
|
|
Rinkodaros plano rengimas
|
|
|
|
|
Pasiruošimas galutiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Galutinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Reikalavimai praktikantui:
• Gebėjimas dirbti su grafikos programomis (pvz., Adobe Illustrator, Photoshop, Canva ir kt.)
• Analitinis mąstymas ir dėmesys detalėms
• Kūrybiškumas bei vizualinis jautrumas
• Noras tobulėti ir aktyviai prisidėti prie komandinės sėkmės
Reikalavimai
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office)
- Rinkodaros ir marketingo teorinių žinių taikymas praktikoje
- Darbas su duomenų bazėmis ir gebėjimas interpretuoti gautus duomenis
- Sistemiškas ir analitinis mąstymas
- Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje, iniciatyvumas
Privalumai
- Pageidautina, kad būsimas rinkodaros specialistas būtų III-IV kurso verslo ir viešosios vadybos arba socialiniams mokslams priskiriamų studijų krypčių studentas