Socialiniai mokslai 92 peržiūrėjo
Paskelbta: 2024 - 12 - 02
Galioja: 2025 - 03 - 31
Pageidaujamas bakalauro kursas:
3
, 4
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278
Praktikos aprašymas
Elektroninės prekybos vadybininkas yra svarbus žaidėjas šiuolaikinėje verslo arenoje, ypač įmonėms, kurios nori sėkmingai veikti internete ir pasiekti kuo platesnę klientų auditoriją.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Internetinės parduotuvės administravimas;
|
|
|
|
|
Marketingo veiksmų, akcijų ir išpardavimų planavimas;
|
|
|
|
|
Rinkos poreikių analizė ir konkurencinės aplinkos tyrimas;
|
|
|
|
|
Asortimento formavimas, planavimas ir kainodara;
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Ką daro elektroninės prekybos vadybininkas?
Kurią prekių kategoriją rinktis: Atlieka rinkos tyrimus, analizuoja konkurenciją ir nustato, kokios prekės ar paslaugos bus paklausiausios.
Kaip pateikti prekes: Kuria patrauklius prekių aprašymus, fotografijas ir video medžiagą.
Kaip pritraukti klientus: Planuoja ir įgyvendina įvairias rinkodaros kampanijas, siekdamas padidinti parduotuvės matomumą ir pritraukti naujų klientų.
Kaip išlaikyti klientus: Užtikrina, kad klientai būtų patenkinti pirkiniu ir grįžtų vėl.
Kaip optimizuoti parduotuvę: Nuolat analizuoja parduotuvės veiklą ir ieško būdų, kaip ją pagerinti.
Reikalavimai
- Google AdWords, Google Analytics, SEO žinios;
- Darbas su Canva ar kitomis vaizdinėmis programomis;
- Analitinis mąstymas, iniciatyvumas, komunikabilumas bei kruopštumas;
- Puikios lietuvių/anglų kalbos žinios.
Privalumai
- Elektroninės prekybos valdymo patirtis;