Paieška

Junior marketing manager

Socialiniai mokslai 77 peržiūrėjo

Paskelbta: 2025 - 04 - 22

Galioja: 2025 - 05 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 1 , 2 , 3 , 4 , 5

Pageidaujamas magistro kursas: 1 , 2

Praktikos trukmė: 12 savaitės

J. GALVYDZIO 3
Telefonas: +37060594837

Praktikos aprašymas

Apie poziciją: Ieškome iniciatyvaus, kūrybiško ir motyvuoto jaunojo marketingo vadybininko (-ės), kuris (-i) padėtų įgyvendinti rinkodaros strategijas, vykdyti komunikacijos kampanijas ir prisidėtų prie įmonės prekės ženklo augimo. Tai puiki galimybė karjerą pradedančiam specialistui įgyti praktinių žinių bei augti kartu su profesionalia komanda. Pagrindinės atsakomybės: Dalyvavimas kuriant ir įgyvendinant skaitmeninės rinkodaros kampanijas (socialiniai tinklai, el. pašto rinkodara, reklama internete). Rinkos analizės atlikimas, konkurentų stebėjimas ir įžvalgų pateikimas. Pagalba rengiant reklaminius tekstus, naujienlaiškius ir turinį socialiniams tinklams. Bendradarbiavimas su dizaineriais, reklamos agentūromis ir kitais partneriais. Rezultatų stebėjimas, analizė ir ataskaitų rengimas. Pagalba organizuojant renginius, akcijas ir kitus rinkodaros projektus.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Rinkodaros plano sudarymas
Konkurentų veiksmų sekimas ir analizė
Kainodaros tyrimai ir analizė
Paskirstymo kanalų atranka
Reklaminės kampanijos kūrimas ir įgyvendinimas
Žiniasklaidos (medijų) rinkos analizė ir rekomendacijų dėl reklaminių žinučių vietos, laiko pateikimas
Renginių organizavimas
Pardavimų skatinimo veiksmų kūrimas, įgyvendinimas ir priežiūra
Tiesioginio marketingo veiksmų įgyvendinimas
Internetinės svetainės priežiūra ir atnaujinimas
Komunikacijos socialiuose tinkluose valdymas
Klientų duomenų bazės tvarkymas ir duomenų analizė
Rinkos tyrimų atlikimas
Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų išskyrstymas
Alternatyvių reklamos priemonių pasiūlymas ir įgyvendinimas
Prekės ženklo strategijos kūrimas ir priežiūra

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Aukštasis išsilavinimas (gali būti baigiamas) rinkodaros, komunikacijos, verslo ar panašioje srityje. Noras mokytis ir tobulėti rinkodaros srityje. Geras rašytinis ir žodinis lietuvių kalbos mokėjimas, anglų kalbos žinios – privalumas. Kūrybiškumas, atsakingumas, gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai. Domėjimasis rinkodaros tendencijomis ir skaitmeninėmis technologijomis. Patirtis su socialinių tinklų valdymu, „Google Ads“, „Meta Ads“ ar „Canva“ – privalumas.
Reikalavimai
  • Socialinių medijų valdymo įgūdžiai
  • Verslo komunikacijos įgūdžiai, bendraujant raštu ir asmeniškai
  • Darbas su informacinėmis duomenų bazėmis
  • Analitiniai įgūdžiai
Privalumai
  • Grafinio dizaino įgūdžiai, naudojant Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign, Illustrator) ar panašias programas
  • Geri organizaciniai įgūdžiai, valdymo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti, laikantis terminų
  • Sugebėjimas dirbti komandoje
  • Strateginis mąstymas ir sugebėjimas numatyti verslo galimybes
  • Kūrybiškumas
  • Iniciatyvumas