Paieška

Junior marketing manager

Socialiniai mokslai 258 peržiūrėjo

Paskelbta: 2024 - 08 - 16

Galioja: 2024 - 09 - 30

Pageidaujamas bakalauro kursas: 2 , 3 , 4 , 5

Praktikos trukmė: 12 savaitės

J. GALVYDZIO 3
Telefonas: +37060594837

Praktikos aprašymas

Praktikos tikslas - detaliai apibrėžti praktikos metu praktikanto įmonėje ar organizacijoje (priimančioje institucijoje) atliekamus darbus ir suplanuoti ir praktikos eigą.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Rinkodaros plano sudarymas
Konkurentų veiksmų sekimas ir analizė
Kainodaros tyrimai ir analizė
Paskirstymo kanalų atranka
Reklaminės kampanijos kūrimas ir įgyvendinimas
Žiniasklaidos (medijų) rinkos analizė ir rekomendacijų dėl reklaminių žinučių vietos, laiko pateikimas
Renginių organizavimas
Pardavimų skatinimo veiksmų kūrimas, įgyvendinimas ir priežiūra
Internetinės svetainės priežiūra ir atnaujinimas
Komunikacijos socialiuose tinkluose valdymas
Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų išskyrstymas
Prekės ženklo strategijos kūrimas ir priežiūra

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Ieškome entuziastingo ir motyvuoto jauno specialisto, norinčio pradėti karjerą elektroninės komercijos rinkodaros srityje. Kaip Jaunesnysis Elektroninės Komercijos Rinkodaros Vadybininkas, turėsite galimybę įgyti praktinės patirties dirbant su įvairiomis e-komercijos platformomis, prisidėti prie skaitmeninių rinkodaros kampanijų ir padėti auginti mūsų internetinę pardavimų veiklą. Atsakomybės: Pagalba kuriant ir įgyvendinant e-komercijos rinkodaros strategijas. Dalyvavimas kuriant ir optimizuojant skaitmeninio marketingo kampanijas (Google Ads, Facebook Ads, Instagram ir kt.). Internetinės svetainės turinio valdymas, produktų aprašymų ir vizualinio turinio kūrimas bei atnaujinimas. Elektroninės komercijos veiklos ir rezultatų analizė, ataskaitų rengimas. Klientų elgsenos ir rinkos tendencijų stebėjimas bei įžvalgų teikimas rinkodaros komandai. Bendradarbiavimas su kitais komandos nariais siekiant padidinti pardavimus ir pagerinti vartotojo patirtį.
Reikalavimai
  • Socialinių medijų valdymo įgūdžiai
  • Verslo komunikacijos įgūdžiai, bendraujant raštu ir asmeniškai
  • Darbas su informacinėmis duomenų bazėmis
  • Analitiniai įgūdžiai
Privalumai
  • Grafinio dizaino įgūdžiai, naudojant Adobe Creative Suite (Photoshop, InDesign, Illustrator) ar panašias programas
  • Geri organizaciniai įgūdžiai, valdymo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti, laikantis terminų
  • Sugebėjimas dirbti komandoje
  • Strateginis mąstymas ir sugebėjimas numatyti verslo galimybes
  • Kūrybiškumas
  • Iniciatyvumas