Humanitariniai mokslai 133 peržiūrėjo
Paskelbta: 2024 - 10 - 07
Galioja: 2024 - 12 - 31
Pageidaujamas bakalauro kursas:
2
, 3
, 4
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278
Praktikos aprašymas
Sėkmingas serviso veiklos procesų užtikrinimas yra investicija į ilgalaikius santykius su klientais ir įmonės sėkmę. Tai ne tik leidžia išlaikyti esamus klientus, bet ir pritraukti naujų, taip stiprindama įmonės poziciją rinkoje.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Ryšių su esamais klientais palaikymas.
|
|
|
|
|
Komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas, automobilio paruošimo proceso kuravimas, atsiskaitymų administravimas.
|
|
|
|
|
Lengvųjų automobilių pristatymas į techninę apžiūrą ir esamiems verslo klientams.
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Patirtis techninio arba klientų aptarnavimo darbo patirtis (serviso konsultantas, atsarginių dalių vadybininkas, meistras, sandėlininkas, pardavimo vadybininkas, klientų aptarnavimo specialistas). Geros kompiuterinės žinios (MS Office, CRM sistemos). Puikūs komunikacijos įgūdžiai, orientacija į klientą, gebėjimas dirbti komandoje. Rusų kalbos žinios būtų privalumas.
Reikalavimai
- Techninės žinios apie automobilius, jų sandarą bei serviso veiklos procesus;
- Iniciatyvumas, atsakingumas ir orientacija į rezultatą;
- Gebėjimas bendrauti su įvairiais žmonėmis;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai
- Panašaus techninio arba klientų aptarnavimo darbo patirtis (serviso konsultantas, atsarginių dalių vadybininkas, meistras, sandėlininkas, pardavimo vadybininkas, klientų aptarnavimo specialistas);