Paieška

Lengvųjų automobilių serviso vadovo asistentas (-ė)

Humanitariniai mokslai 39 peržiūrėjo

Paskelbta: 2024 - 10 - 07

Galioja: 2024 - 12 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 2 , 3 , 4

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278

Praktikos aprašymas

Sėkmingas serviso veiklos procesų užtikrinimas yra investicija į ilgalaikius santykius su klientais ir įmonės sėkmę. Tai ne tik leidžia išlaikyti esamus klientus, bet ir pritraukti naujų, taip stiprindama įmonės poziciją rinkoje.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Ryšių su esamais klientais palaikymas.
Komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas, automobilio paruošimo proceso kuravimas, atsiskaitymų administravimas.
Lengvųjų automobilių pristatymas į techninę apžiūrą ir esamiems verslo klientams.

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Patirtis techninio arba klientų aptarnavimo darbo patirtis (serviso konsultantas, atsarginių dalių vadybininkas, meistras, sandėlininkas, pardavimo vadybininkas, klientų aptarnavimo specialistas). Geros kompiuterinės žinios (MS Office, CRM sistemos). Puikūs komunikacijos įgūdžiai, orientacija į klientą, gebėjimas dirbti komandoje. Rusų kalbos žinios būtų privalumas.
Reikalavimai
  • Techninės žinios apie automobilius, jų sandarą bei serviso veiklos procesus;
  • Iniciatyvumas, atsakingumas ir orientacija į rezultatą;
  • Gebėjimas bendrauti su įvairiais žmonėmis;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai
  • Panašaus techninio arba klientų aptarnavimo darbo patirtis (serviso konsultantas, atsarginių dalių vadybininkas, meistras, sandėlininkas, pardavimo vadybininkas, klientų aptarnavimo specialistas);