Socialiniai mokslai 1019 peržiūrėjo
Paskelbta: 2021 - 09 - 06
Galioja: 2024 - 11 - 28
Pageidaujamas bakalauro kursas:
1
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Kuoknesės g. 12, Kaunas
Telefonas: +370209747
Praktikos aprašymas
Aktyvus dalyvavimas marketingo strategijos kūrime ,
marketingo strategijos įgyvendinimas, galimybė po praktikos įsidarbinti įmonėje.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Susipažinimas su problema ir jos priežasčių identifikavimas
|
|
|
|
|
Sprendimo būdų nustatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo atlikimas ir rinkodaros plano parengimas
|
|
|
|
|
Rinkodaros plano rengimas
|
|
|
|
|
Pasiruošimas tarpiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Tarpinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo tikslinimas ir rinkodaros plano tikslinimas
|
|
|
|
|
Rinkodaros plano rengimas
|
|
|
|
|
Pasiruošimas galutiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Galutinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Reikalavimai
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office)
- Rinkodaros ir marketingo teorinių žinių taikymas praktikoje
- Darbas su duomenų bazėmis ir gebėjimas interpretuoti gautus duomenis
- Sistemiškas ir analitinis mąstymas
- Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje, iniciatyvumas
Privalumai
- Pageidautina, kad būsimas rinkodaros specialistas būtų III-IV kurso verslo ir viešosios vadybos arba socialiniams mokslams priskiriamų studijų krypčių studentas