Humanitariniai mokslai 75 peržiūrėjo
Paskelbta: 2025 - 02 - 25
Galioja: 2025 - 03 - 31
Pageidaujamas bakalauro kursas:
1
, 2
, 3
, 4
, 5
Praktikos trukmė: 12 savaitės
Pritaikyta specialiems poreikiams: Judėjimo sutrikimai
Toleikių g., 95387, Klaipeda
Telefonas: +37067982279
Praktikos aprašymas
Sumanios praktikos tikslas – pasitelkiant tarpdiscipliniškumu paremtą komandinį darbą, atlikti vartotojų elgsenos tyrimą ir parengti rinkodaros planą ir tokiu būdu susieti ir ugdyti skirtingus studentų įgūdžius, reikalingus bendrai problemai spręsti.
Praktikos planas
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Susipažinimas su problema ir jos priežasčių identifikavimas
|
|
|
|
|
Sprendimo būdų nustatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo atlikimas ir rinkodaros plano parengimas
|
|
|
|
|
Rinkodaros plano rengimas
|
|
|
|
|
Pasiruošimas tarpiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Tarpinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo tikslinimas ir rinkodaros plano tikslinimas
|
|
|
|
|
Rinkodaros plano rengimas
|
|
|
|
|
Pasiruošimas galutiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Galutinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
|
|
|
|
|
Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai
Rinkodaros analizė pasitelkiant analitinį mąstymą, reklaminių kampanijų kūrimas, idėjų generavimas, klientų pasiekiamumas per skaitmeninę komunikaciją.
Reikalavimai
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office)
- Rinkodaros ir marketingo teorinių žinių taikymas praktikoje
- Darbas su duomenų bazėmis ir gebėjimas interpretuoti gautus duomenis
- Sistemiškas ir analitinis mąstymas
- Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje, iniciatyvumas
Privalumai
- Pageidautina, kad būsimas rinkodaros specialistas būtų III-IV kurso verslo ir viešosios vadybos arba socialiniams mokslams priskiriamų studijų krypčių studentas