Paieška

Pardavimų telefonu vadybininkas (-ė)

Humanitariniai mokslai 166 peržiūrėjo

Paskelbta: 2024 - 10 - 10

Galioja: 2024 - 12 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 2 , 3 , 4

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278

Praktikos aprašymas

Visos įmonės kuria produktus ar paslaugas ir turi rasti joms vartotojų, t. y. parduoti jas. Pardavimo veikla yra susijusi su rinkodara, kai kuriose įmonėse pardavimas įeina į rinkodaros skyriaus funkcijas.

Praktikos planas

Užduotis Atsakomybės lygis Detalizavimas / rezultatai
Stebėjimas Asistavimas Savarankiškas darbas
Įmonės produktų ar paslaugų siūlymas esamiems arba potencialiems klientams telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklapį ar asmeniškai
Naujų produktų ar paslaugų pristatymas
Pardavimo (klientų) duomenų bazės kūrimas ir atnaujinimas
Pardavimo būdų analizė ir pasiūlymų dėl naujų pardavimo būdų teikimas

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Pardavimų telefonu vadybininkas yra atsakingas už įmonės produktų pardavimą telefonu. Tai reikalauja ne tik puikių bendravimo įgūdžių, bet ir gebėjimo suprasti klientų poreikius bei užmegzti ilgalaikius santykius. Pagrindinės pareigos ir atsakomybės: Pardavimų tikslų vykdymas: aktyvus skambučių vykdymas, potencialių klientų paieška ir konsultavimas, sandorių užbaigimas. Klientų bazės valdymas: esamų klientų santykių palaikymas, naujų klientų pritraukimas. Pardavimų procesų optimizavimas: dalyvavimas kuriant ir tobulinant pardavimo strategijas, naudojamų įrankių analizė. Rinkos tyrimai: konkurencinės aplinkos analizė, naujų pardavimo galimybių paieška. Ataskaitos: reguliarių pardavimų ataskaitų teikimas vadovui.
Reikalavimai
  • Geri komunikacijos (raštu ir žodžiu) įgūdžiai
  • Gebėjimas įtikinti kitus, derybiniai gebėjimai
  • Esi lengvai bendraujantis (-i) ir pozityvus (-i)
  • Esi orientuotas į aukštus asmeninius pardavimų rezultatus
Privalumai
  • Kūrybinis mąstymas ir problemų sprendimo įgūdžiai
  • Sugebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje
  • Stiprūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai.
  • Lankstumas ir prisitaikymas prie kliento poreikių.