Paieška

SOCIALINIŲ MEDIJŲ vadybininkas (-ė)

Humanitariniai mokslai 246 peržiūrėjo

Paskelbta: 2024 - 10 - 11

Galioja: 2024 - 12 - 31

Pageidaujamas bakalauro kursas: 2 , 3 , 4

Praktikos trukmė: 12 savaitės

Lazdynų g.21
Telefonas: +370 668 27278

Praktikos aprašymas

Visos įmonės kuria produktus ar paslaugas ir turi rasti joms vartotojų, t. y. parduoti jas. Pardavimo veikla yra susijusi su rinkodara, kai kuriose įmonėse pardavimas įeina į rinkodaros skyriaus funkcijas.

Reikalavimai praktikanto kvalifikacijai

Socialinių Mediijų Vadybininko Kvalifikacijos Aprašymas Socialinių mediijų vadybininkas yra atsakingas už įmonės ar prekės ženklo įvaizdžio kūrimą ir palaikymą socialiniuose tinkluose. Šis specialistas kuria, planuoja ir įgyvendina socialinės medijos strategijas, siekdamas padidinti įmonės žinomumą, pritraukti naujų klientų ir stiprinti santykius su esamais. Pagrindinės Kvalifikacijos: Gilios žinios apie socialinius tinklus: Puikus supratimas apie populiariausių socialinių platformų funkcionalumą, auditoriją ir tendencijas (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok ir kt.). Turinio kūrimas: Gebėjimas kurti įdomų, vizualiai patrauklų ir aktualų turinį, pritaikytą skirtingoms platformoms ir tikslinėms auditorijoms. Komunikacijos įgūdžiai: Puikūs rašymo ir kalbėjimo įgūdžiai, gebėjimas aiškiai ir įtaigiai perteikti informaciją. Analitiniai įgūdžiai: Gebėjimas analizuoti duomenis, stebėti kampanijų efektyvumą ir tobulinti strategijas. Kūrybiškumas: Gebėjimas generuoti naujas idėjas ir rasti nestandartinius sprendimus. Techniniai įgūdžiai: Gebėjimas naudotis įvairiomis socialinių medijų valdymo platformomis ir įrankiais.
Reikalavimai
  • Turi aistrą socialiniams tinklams ir skaitmeninei rinkodarai.
  • Moka puikiai išreikšti savo mintis tiek raštu, tiek žodžiu.
  • Yra kūrybingas (-a) ir mėgsta eksperimentuoti.
Privalumai
  • Turi patirties rinkodaros/reklamos srityje (būtų privalumas);