Visos įmonės kuria produktus ar paslaugas ir turi rasti joms vartotojų, t. y. parduoti jas. Pardavimo veikla yra susijusi su rinkodara, kai kuriose įmonėse pardavimas įeina į rinkodaros skyriaus funkcijas.
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Pardavimo užsakymų telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklalapį ar asmeniškai priėmimas ir vykdymas
|
|
|
|
|
Atsakymas į klientų užklausas ir informacijos apie produktų paslaugų pasiūlymus teikimas
|
|
|
|
|
Darbas su prekybos vietomis (derybų vedimas, lentynų priežiūra, pardavimo skatinimo veiksmų prekybos vietose organizavimas ir kt.)
|
|
|
|
|
Įmonės produktų ar paslaugų siūlymas esamiems arba potencialiems klientams telefonu, elektroniniu paštu, per įmonės tinklapį ar asmeniškai
|
|
|
|
|
Naujų produktų ar paslaugų pristatymas
|
|
|
|
|
Pardavimo (klientų) duomenų bazės kūrimas ir atnaujinimas
|
|
|
|
|
Potencialių klientų paieška ir kontaktinės informacijos rinkimas
|
|
|
|
|
Pardavimo veiklos administravimas (dokumentacijos tvarkymas)
|
|
|
|
|
Produktų ar paslaugų pardavimo tikslų ir prognozių rengimas, pardavimo planavimas
|
|
|
|
|
Pardavimo skatinimo akcijų įgyvendinimas
|
|
|
|
|
Kontaktų su klientais metu gautos informacijos apie prekes ar paslaugas, rinkos tendencijas apibendrinimas
|
|
|
|
|
Konkurentų pasiūlymų ir marketingo strategijų analizė
|
|
|
|
|
Pardavimo būdų analizė ir pasiūlymų dėl naujų pardavimo būdų teikimas
|
|
|
|
|