Sumanios praktikos tikslas – pasitelkiant tarpdiscipliniškumu paremtą komandinį darbą, atlikti vartotojų elgsenos tyrimą ir parengti rinkodaros planą ir tokiu būdu susieti ir ugdyti skirtingus studentų įgūdžius, reikalingus bendrai problemai spręsti.
Užduotis
|
Atsakomybės lygis |
Detalizavimas / rezultatai
|
Stebėjimas |
Asistavimas |
Savarankiškas darbas |
Susipažinimas su problema ir jos priežasčių identifikavimas
|
|
|
|
|
Sprendimo būdų nustatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo atlikimas ir rinkodaros plano parengimas
|
|
|
|
|
Duomenų techninis surinkimas, susisteminimas, analizė
|
|
|
|
|
Pasiruošimas tarpiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Tarpinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
|
|
|
|
|
Vartotojų elgsenos tyrimo tikslinimas ir rinkodaros plano tikslinimas
|
|
|
|
|
Duomenų techninis surinkimas, susisteminimas, analizė
|
|
|
|
|
Pasiruošimas galutiniam pristatymui
|
|
|
|
|
Galutinis atlikto tyrimo ir parengto rinkodaros plano pristatymas
|
|
|
|
|